top of page

PLAĆANJE I DOSTAVA

METODE PLAĆANJA

 

Naručene proizvode i dostavu u našoj web trgovini moći ćete platiti prema modelu koji odaberete prilikom narudžbe. Plaćanje proizvoda moguće je izvršiti:

 

Kartično plaćanje putem Stripe

Izravni bankovni prijenos (opcija dostupna samo za Hrvatsku)

Plaćanje pouzećem (opcija dostupna samo za Hrvatsku)

PAYPAL plaćanje

 

 

1. KARTIČNO PLAĆANJE PREKO STRIPE

 

Braintree – secure card service of Paypal

 

https://www.paypal.com/sg/webapps/mpp/ua/buyer-protection

 

Za plaćanje u našoj web trgovini koristite Braintree - napredni sustav kartičnog plaćanja online.

Braintree osigurava potpunu tajnost podataka o Vašoj kreditnoj kartici od trenutka kada ih unesete u Braintree obrazac za plaćanje. Plaćanja se šifrirano prenose iz vašeg web preglednika u banku koja je izdala vašu karticu. Naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s potpunim podacima vaše platne kartice. Izolirana jezgra neovisno upravlja i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih potpuno sigurnima.

Pristupni obrazac za plaćanje osiguran je najpouzdanijim SSL prijenosnim kodom. Braintree ispunjava sve zahtjeve za sigurnost online plaćanja koje propisuju vodeći kartični brendovi, odnosno posluje u skladu s najvišim standardom kartične industrije. Prilikom plaćanja karticama uključenim u 3-D Secure program, Vaša banka uz valjanost kartice također provjerava Vaš identitet tokenima ili lozinkama.

Sve prikupljene podatke Braintree prikuplja kao bankovnu tajnu i s njima postupa u skladu s tim. Podaci se koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjeni. Vaši su osjetljivi podaci potpuno sigurni, a njihovu privatnost jamče najsuvremeniji sigurnosni mehanizmi. Prikupljat će se samo podaci potrebni za obavljanje posla prema propisanim on-line procedurama plaćanja.

https://www.paypal.com/us/webapps/mpp/ua/privacy-full

 

 

 

 

 

 

 

Mastercard® SecureCode™ usluga je koju pružaju Mastercard i izdavatelj vaše kartice, a koja omogućuje dodatnu sigurnost i zaštitu od neovlaštenog korištenja vaše kreditne ili debitne kartice tijekom kupnje na internetu. Nema potrebe za vađenjem nove Mastercard ili Maestro® kartice, jednostavno zamolite izdavatelja kartice da upiše vašu karticu u SecureCode™ program i odaberite Mastercard SecureCode koji se nikada ne dijeli s trgovcem.

Svaki put kada kupujete putem interneta svojom Mastercard ili Maestro karticom, otvorit će se prozor izdavatelja vaše kartice u kojem će se od vas tražiti da unesete svoj osobni SecureCode. Proces je sličan transakcijama na bankomatu kada trebate unijeti svoj PIN broj. Za nekoliko sekundi banka izdavatelj potvrđuje vaš identitet i odobrava vašu kupnju.

 

Za dodatne informacije o Mastercard SecureCode posjetite

www.mastercardsecurecode.com.

 

Ista kartica, dodana online sigurnost

Verified by Visa usluga je koju pružaju Visa i izdavatelj vaše kartice, a koja omogućuje dodatnu zaštitu tijekom online kupovine.

Jednostavnim postupkom plaćanja Verified by Visa potvrđuje vaš identitet pri kupnji u internetskim trgovinama koje sudjeluju u programu Verified by Visa. Ovo je praktičan način kupovine koji je moguć uz vašu postojeću Visa karticu.

 

Osim toga, Verified by Visa brzo je spreman za korištenje. Pitajte svog izdavatelja kartice kako upisati svoju karticu u program Verified by Visa i aktivirati svoju lozinku prilikom prve kupnje. Tada će se otvoriti prozor Verified by Visa pri kupnji u online trgovinama koje sudjeluju u programu Verified by Visa.

Jednostavno unesite svoju lozinku i kliknite na "Pošalji". Vaš identitet je potvrđen, a kupovina sigurna.

 

Za više informacija posjetite

http://www.visaeurope.com/en/cardholders/verified_by_visa.aspx

 

 

 2. IZRAVNI BANKOVNI TRANSFER (opcija dostupna samo za Hrvatsku)

 

Po završetku kupnje uz odabir "Bankovna doznaka", na navedeni email primit ćete podatke za plaćanje. Račun je moguće platiti internet bankarstvom ili općom uplatnicom na banku, poštu ili FINA-u. Ukoliko plaćate preko strane banke, sve bankovne troškove transakcije snosi isključivo platitelj.

 

Pošiljku šaljemo nakon što je uplata vidljiva na našem Žiro računu. Robu ne isporučujemo na temelju potvrde o plaćanju.

 

3. PLAĆANJE POUZEĆEM (opcija dostupna samo za Hrvatsku)

 

Ukoliko želite platiti gotovinom kuriru odaberite način plaćanja dostave. Savjetujemo vam da pripremite točan iznos kako bi primopredaja bila brža. Robu pakiramo i šaljemo odmah po primitku narudžbe.

 

4. PLAĆANJE PAYPALOM

 

Što je PayPal?

 

PayPal je e-trgovina koja je posrednik plaćanja između kupca i prodavatelja putem internetskog prijenosa sredstava. Jedna od najvećih prednosti PayPala je ta što korisnik prilikom plaćanja Web trgovine ne ostavlja broj kreditne kartice ili bankovnog računa, čime se značajno smanjuje rizik od zlouporabe osobnih podataka. Iz tog razloga korisnik prihvaća PayPal kao sigurnog posrednika između dviju strana. Link https://www.paypal.com/en/webapps/mpp/buyer-protection

 

Možete otvoriti svoj online račun besplatno, a možete kupiti svoj PayPal račun online, prenositi novac i primati novac online. Te su usluge za vas kao kupca besplatne, a PayPal zarađuje naplaćujući naknade trgovcima za svaku transakciju.

 

Ako želite otvoriti PayPal račun, potrebna vam je vlastita adresa e-pošte i kreditna ili debitna kartica. Za otvaranje vlastitog PayPal računa kliknite na ovaj link (https://www.paypal.com/hr/cgi-bin/?cmd=_display-country-functionality-outside)

 

 

 

DOSTAVA

 

Dostavljamo isključivo na područje Republike Hrvatske putem dostavne službe GLS Hrvatska.

Proizvode koji su naručeni radnim danom (pon-pet) do 12 sati šaljemo odmah isti dan.

 

Dostava se vrši na kućnu ili poslovnu adresu koju je kupac naveo prilikom kupnje na www.proimmun-plus.hr

 

Unutar 2-4 radna dana od Ugovora o kupoprodaji (narudžba u web trgovini) ispunit ćemo narudžbu dostavnom službom s točnom lokacijom i kontaktom za preuzimanje robe. Na žalost nismo u mogućnosti utjecati na brzinu dostave i moguće komplikacije nastale od strane dostavne službe.

 

Proizvodi će biti adekvatno pakirani za prijevoz tereta kako bi se spriječilo oštećenje ili oštećenje sadržaja tijekom transporta (stavljanje sadržaja pošiljke u odgovarajuću ambalažu – omot, kutiju i sl.).

Po primitku pošiljke primatelj ovjerava i potpisuje dostavnu listu temeljem koje se smatra da je primatelj zaprimio pošiljku u neoštećenom stanju i nakon toga je dostavna služba oslobođena bilo kakve naknadne odgovornosti.

U slučaju da Kupac prilikom preuzimanja robe uoči bilo kakva oštećenja, dužan je reklamaciju uputiti prodavatelju na licu mjesta te istu poslati u pisanom obliku na e-mail Prodavatelja info@proimmun.hr.

 

Ako se primatelj u vrijeme isporuke ne nalazi na navedenoj adresi ili je adresa nepoznata, dostavna služba će pokušati stupiti u kontakt s primateljem kako bi se dogovorili o točnom vremenu i eventualno drugoj adresi dostave.

 

U slučaju nemogućnosti isporuke pošiljka se vraća nama. Ako ste vaše podatke ispunili u potpunosti točno i istinito, obvezujemo se da ćemo vašu narudžbu pravovremeno isporučiti

 

Prodavatelj ne snosi odgovornost za kašnjenja u isporuci te štete i druge obveze koje su u domeni dostavne službe, već će u dogovoru s njim pružiti vrhunsku uslugu svakom kupcu.

 

 

CIJENA DOSTAVE

 

Trošak dostave

Cijena dostave iznosi 5,00 €.

Za vrijednost narudžbe veće od 50,00 € dostava je BESPLATNA.

 

Trošak dostave uvijek je zasebno prikazan i ispisan na računu. Prodavatelj naplaćuje Kupcu dostavu Proizvoda prema cjeniku, a pakiranje proizvoda uključeno je u cijenu dostave.

 

Cijena dostave ovisit će o adresi dostave narudžbe te o količini ili težini naručenih proizvoda.

 

Cijena dostave bit će prikazana Kupcu nakon završetka narudžbe i odabira adrese za dostavu.

 

 

 

PRIJEM ROBE

 

Prilikom dostave, uz kupljeni Proizvod, Kupac dobiva svu prateću dokumentaciju uz Proizvod, račun i potvrdu o primitku pošiljke koju je dužan potpisati, ukoliko nema razloga za reklamaciju. Potpisivanjem potvrde o primitku pošiljke Kupac potvrđuje da je prilikom preuzimanja proizvoda izvršio pregled te da je proizvod preuzeo bez vidljivih vanjskih oštećenja, da količinski i kvalitativno odgovara proizvode s računa te da su uz proizvode dostavljeni svi dokumenti sukladno zakonskim propisima.

 

Ukoliko je Kupac prilikom pregleda dostavljenih proizvoda utvrdio razlog reklamacije, robu je potrebno odmah reklamirati dostavljaču jer će reklamacije uložene nakon isporuke isporučenih Proizvoda Prodavatelj zanemariti.

 

Prilikom kupnje dostavljenog Proizvoda, Kupac je dužan dostavljeni proizvod pregledati, odnosno provjeriti postoje li vidljiva vanjska oštećenja na pošiljci i/ili proizvodima u pošiljci te iste odmah reklamirati dostavnom djelatniku, te odbiti preuzimanje. isporučene proizvode na kojima su vidljiva oštećenja.

 

Ukoliko proizvod ima skriveni nedostatak koji se nije mogao uočiti redovitim pregledom prilikom preuzimanja, što kupac utvrđuje prilikom otvaranja proizvoda – kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat novca, zamjenu proizvoda, uklanjanje ili smanjenje cijene. cijena.

 

 

 

ODBIJANJE PREUZIMANJA

 

U slučaju da Kupac ne preuzme proizvod ili bez opravdanog razloga odbije preuzeti Proizvod, Prodavatelj zadržava pravo tražiti naknadu za troškove manipulacije, transporta i druge eventualne troškove.

Slika2.png
bottom of page