top of page

UVJETI PRODAJE

Privacy & Safety

Korištenja stranice www.proimmun-plus.hr i www.nutrimmun.hr i sklapanja ugovora na daljinu ( web-shop)  putem sredstva daljinske komunikacije (internet)  primjenjuju se prvenstveno ovdje navedeni Uvjeti poslovanja i korištenja, osim u slučaju da se ugovorene strane (Prodavatelj i Kupac) ne dogovore drugačije.

Ova web stranica sadrži informacije o proizvodima i uslugama koje nudi  Proimmun d.o.o, Haulikova 1, 10000 Zagreb, Hrvatska i služi kao elektroničko prodajno mjesto webshopa tvrtke.

Uvjeti poslovanja putem interneta (www.proimmun-plus.hr, www.nutrimmun.hr)  sastavljeni su u skladu s važećim Zakonom o zaštiti potrošača (ZZP) i Zakonom o obveznim odnosima (ZOO).

Proimmun d.o.o. zadržava pravo pogreške u opisu i fotografiji, te reklamnom prikazu proizvoda. 

Pažljivo pročitajte sve dolje navedene odredbe i uvjete. Narudžbom proizvoda kupac potvrđuje prihvaćanje i razumijevanje ovih uvjeta kupnje.


PRODAVAČ


Naziv: Proimmun d.o.o
Sjedište: Haulikova 1, 10000 Zagreb, Hrvatska 
MBS: 080973808.
OIB: 76526255641
e-mail: info@proimmun.hr
Sud upisa: Trgovačkog suda u Zagrebu
Temeljni kapital: 20.000,00 kn – uplaćen u cijelosti
Član uprave društva: Ivana Blažević i Ružica Matić.
IBAN: HR2423400091110728076 - Privredna Banka Zagreb d.d.


KUPAC


Kupac je svaka pravna i punoljetna fizička osoba koja izvrši narudžbu i plaćanje u internetskoj trgovini (www.proimmun-plus.hr, www.nutrimmmun.hr ), popunjavanjem traženih podataka.


POTVRDA O SKLOPLJENOM UGOVORU


Račun koji kupac dobiva uz naručenu robu je potvrda o sklopljenom ugovoru i sadrži sve potrebne podatke iz članka 57. ZZP. (Predugovorne obavijesti sukladno članku 57. zakona o zaštiti potrošača detaljno su navedene kao zadnji odlomak pri dnu stranice)


PRAVILNIK POSLOVANJA TRGOVCA


Ovi uvjeti kupnje predstavljaju pravila ponašanja kojima se Trgovac obvezuje postupati u svojoj trgovačkoj praksi.


OPIS I PODACI O PROIZVODU


Poduzeli smo sve kako bismo osigurali da su informacije o proizvodima na web stranici i na PROIMMUN-PLUS web shopu ispravne, međutim ponekad se sastav, količina sastava, kao i nutritivna vrijednost i alergeni mogu promijeniti. Zbog toga je potrebno prije konzumacije proizvoda pročitati etiketu odnosno deklaraciju proizvoda te ne preporučujemo da se oslanjate isključivo na informacije koje su objavljene na web stranici.

Slike proizvoda na web shopu su ilustrativne prirode. Slika koja ilustrira proizvod na web shop ne mora u potpunosti odgovarati stvarnom izgledu i sadržaju proizvoda te kupac takve proizvode ne može reklamirati s te osnove. Prodavatelj će nastojati objavljivati točne i aktualne podatke, ali ne preuzima odgovornost za točnost i potpunost istih.


CIJENE


Cijene su u EUR i PDV je uključen u cijenu. 
U cijene proizvoda nisu uključeni troškovi dostave, s time da je kupnjom iznad 50€ dostava besplatna. Cijene, uvjeti plaćanja i posebne ponude vrijede samo u trenutku narudžbe i mogu se promijeniti bez prethodne najave.


NARUDŽBE

Naručivanje robe putem online trgovine moguće je dogovoriti 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Možete naručiti kao registrirani ili neregistrirani korisnik.
Roba se smatra naručenom u trenutku kada kupac prođe cijeli Proces narudžbe.
Svi proizvodi navedeni u online trgovini nalaze se na skladištu i dostupni su.
Ukoliko Proimmun d.o.o.. nije u mogućnosti isporučiti bilo koji od naručenih proizvoda, kontaktirat će kupca robe telefonski ili e-mailom po pitanju dogovora o vremenu isporuke ili otkazivanja naručenog proizvoda. 
Svi ostali naručeni proizvodi biti će isporučeni. Uplaćeni iznos za robu koju ne možemo isporučiti bit će vraćen na isti način na koji je uplaćen
Kupac je odgovoran za točnost i potpunost podataka unesenih prilikom registracije i narudžbe.

AKCIJSKA RASPRODAJA I KODOVI ZA POPUST


Proimmun-plus.hr  će povremeno, vlastitom odlukom, pojedine proizvode staviti u akcijsku ponudu. Ovi će proizvodi biti dostupni pod jednakim uvjetima svim kupcima ili će biti dostupni kupcima određene, ciljane skupine.

Nakon što rasprodaja istekne, Proimmun neće primati nove narudžbe prema uvjetima koji se odnose na isteklu posebnu ponudu.


NAČIN I POSTUPAK PLAĆANJA


Detaljno opisano ovdje: Plaćanje i dostava

Plaćanje cijene proizvoda i troškova dostave može se izvršiti na sljedeći način:

Plaćanje gotovinom – pouzećem -  prilikom preuzimanja pošiljke dostavljaču se plaća cjelokupni iznos naznačen u računu uključujući i trošak dostave

Plaćanje karticama i Paypal – plaćanje unaprijed cjelokupnog iznosa naznačenog na računu, uključujući i trošak dostave


DOSTAVA PROIZVODA


Detaljno opisano ovdje:  Plaćanje i dostava

Dostava proizvoda moguća je isključivo unutar područja Republike Hrvatske.
Cijena dostave iznosi 5,00 €.
Za vrijednost narudžbe veće od 50,00 € kn dostava je BESPLATNA.

Nakon što Prodavatelj evidentira narudžbu (najkasnije u roku od jednog radnog dana)  Kupcu će proizvodi biti poslan GLS-om, te je uobičajeno isporučen u roku:

  • do 1-3 radna dana za područje Grada Zagreba,

  • do 2-4  radnih dana za područje kontinentalnog dijela Republike Hrvatske,

  • do 3-5  radnih dana za područje otoka.


SKLAPANJE UGOVORA O PRODAJI


Ovi Uvjeti kao i pojedini uvjeti prodaje naznačeni uz informacije o određenim proizvodima predstavljaju ponudu Prodavatelja za sklapanje Ugovora te korisnik kao Kupac svojom registracijom, zaključivanjem narudžbe ili na drugi način utvrđen ovim Uvjetima iste prihvaća čime se smatra da je zaključen Ugovor između Kupca i Prodavatelja, a prema uvjetima prodaje navedenim u ovim Uvjetima.

Predmet i komercijalna svrha Ugovora je kupnja odabranog proizvoda web shopa uz plaćanje odgovarajuće naknade – cijene toga proizvoda ili usluge. Ugovor se zaključuje sredstvima daljinske komunikacije (dalje: Ugovor sklopljen na daljinu) i to putem interneta. Ugovor stupa na snagu i obvezuje od trenutka kada Kupac prihvati ponudu Prodavatelja dovršenjem narudžbe kao korisnik web shopa. Kupac će na e-mail, koji je unio prilikom predavanje narudžbe kao gost, registracije ili otvaranja korisničkog računa, dobiti potvrdu da je narudžba zaprimljena od strane Prodavatelja. Ako Kupac ne primi ovakvu potvrdu, dužan je provjeriti da li se naručeni proizvodi nalaze u njegovoj košarici te ponoviti postupak naručivanja.

U postupku registracije ili kreiranja korisničkog računa, Kupac je obvezan odabrati naziv ili ime pod kojim će ostvarivati usluge i odabrati sigurnosnu zaporku te dostaviti valjanu e-mail adresu. Svi podaci potrebni za registraciju ili kreiranje korisničkog računa, predavanjem narudžbe kao gost moraju biti istiniti pri čemu je izričito zabranjeno korištenje ili uporaba tuđih podataka.

Ugovor stupa na snagu po izvršenoj predaji narudžbe kao gost ili registrirani korisnik za sklapanje takvog Ugovora.

Prilikom sklapanja Ugovora, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, sljedeći dokumenti objavljeni na ovoj web-stranici stupaju na snagu: 

Uvjeti prodaje, Politika privatnosti, Plaćanje i dostava, Reklamacija i povrat.

TRAJANJE UGOVORA


Ugovor koji Kupac sklopi s Prodavateljem za kupnju proizvoda i usluga je jednokratan ugovor o kupoprodaji proizvoda na daljinu koji je ispunjen isporukom robe i/ili usluge od strane Prodavatelja te izvršenim plaćanjem od strane Kupca, u slučaju da ne bude raskinut. Ovi Uvjeti sastavni su dio zaključenog ugovora.

RASKID UGOVORA O PRODAJI


Kupac može jednostrano raskinuti Ugovor u roku od 14 (četrnaest) dana, od dana sklapanja Ugovora (dana kada ste vi ili treća osoba koju ste odredili, osim prijevoznika i robe koja je predmet ugovora ustupili u vlasništvo) bez navođenja razloga.


U slučaju otkazivanja ugovora kupac je dužan u svom trošku vratiti proizvod prodavatelju u roku od 14 dana od otkazivanja ugovora, neoštećen, u originalnoj ambalaži, na skladište prodavatelja.
Prodavatelj se obvezuje kupcu vratiti cjelokupan iznos uplaćenih sredstava u roku od 14 dana po primitku pisane obavijesti o raskidu ugovora.

ISKLJUČENJE PRAVA NA JEDNOSTRANI RASKID   (IZVOD IZ ZZR ČL. 79.)


Potrošač nema pravo na jednostrani raskid ugovora iz ove točke ako:
• Ugovor o uslugama ispunio je trgovac, a ispunjenje je započelo uz izričitu prethodnu suglasnost potrošača i uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da gubi pravo na jednostrani raskid ugovora iz ove točke ako usluga je ispunjena.
• Predmet ugovora prema specifikaciji potrošača ili koji je jasno prilagođen potrošaču.
• Predmet ugovora je roba koja se lako percipira ili kojoj se bliži rok trajanja.
• Predmet ugovora je zapečaćena roba koja, zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga, nije prikladna za povrat, ako nije zapečaćena nakon isporuke

Potrošač je dužan snositi troškove povrata robe na skladište Proimmun u slučaju da iskoristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora iz članka 72. ZZP.

 

REKLAMACIJE I PRIGOVORI


Detaljno upoznati ovdje: Reklamacije i povrat 

Reklamacije vezane za nedostatke proizvoda te svi ostali prigovori mogu se izjaviti u pisanoj formi putem elektroničke ili obične pošte te usmeno putem telefona:

  • na broj telefona: 099 422 24 22

  • na e-mail adresu: info@proimmun.hr

  • na adresu: Proimmun d.o.o., Haulikova 1, 10000 Zagreb

Proizvod mora biti u nepromijenjenoj količini te u originalnoj ambalaži, uz predočen originalan račun. U slučaju spora oko opravdanosti reklamacije i/ili načina na koji je proizvod vraćen proizvod će se dati na vještačenje vještaku ili stručnoj pravnoj osobi. Za rješavanje spora, zadužena je EU platforma za internetsko rješavanje sporova.


IZJAVA O ISPORUCI I PREDAJI PAKETA


Preko 95% paketa koje šalje Proimmun dostavna služba isporučuje prema rasporedu. Zaposlenici Proimmun-a ulažu maksimalne napore da se dostava i distribucija paketa odvija u skladu s rasporedom. Proimmun se ne može smatrati odgovornim u bilo kojem trenutku za kašnjenja u isporuci uzrokovana dostavnom službom ili "višom silom".


ISPUNJENJE UGOVORA - ODGOVORNOST ZA MATERIJALNE NEDOSTATKE


Prodavatelj je dužan Kupcu ispuniti ugovor u skladu s odredbama ugovora prema Zakonu o zaštiti potrošača i Zakona o obveznim odnosima. U slučaju materijalnog nedostatka artikala koje prodaje na svojim web stranicama prema pozitivnim propisima Republike Hrvatske primjenjuju se odredbe Zakona o obveznim odnosima.

Ako Prodavatelj daje jamstvo za ispravnost prodanog proizvoda dužan je ispuniti obveze propisane Zakonom o obveznim odnosima o jamstvu za ispravnost prodane stvari, kao i obveze preuzete jamstvom.

Nedostatak na proizvodu kada je to nužno, dokazuje se vještačenjem u za to ovlaštenim ustanovama ili uz pomoć ovlaštenog sudskog vještaka.

Ako se nedostatak na proizvodu pojavi u roku od šest mjeseci od dana prijelaza rizika na potrošača, a Prodavatelj smatra da nedostatak u tom trenutku nije postojao, troškove vještačenja snosi Prodavatelj.

Ako se nedostatak na proizvodu pojavi nakon isteka roka iz stavka 5. čl. 43 Zakona o zaštiti potrošača, ali ne kasnije od 24 mjeseca od dana prijelaza rizika na potrošača, troškove vještačenja snosi potrošač ili trgovac, ovisno o rezultatu vještačenja.

 

ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA PRI KUPNJI


Prodavatelj se obvezuje pružati zaštitu osobnim podacima Kupaca, na način kako je to opisano u našoj Politici privatnosti. 

PREDUGOVORNE OBAVIJESTI


Sukladno članku 57. Zakona o zaštiti potrošača, prodavatelj mora kupca na jasan i razumljiv način obavijestiti o:

1.    Glavne karakteristike robe ili usluga u mjeri u kojoj je to prikladno s obzirom na robu ili uslugu i medij koji se koristi za prijenos obavijesti.
2.    Ime i sjedište, broj telefona ako postoji i e-mail adresa.
3.    Zemljopisna adresa mjesta poslovanja na koju potrošač može uputiti svoje prigovore.
4.    Maloprodajnu cijenu robe ili usluge, a ako priroda robe ili usluge ne dopušta unaprijed izračunati cijenu, način izračuna cijene i, prema potrebi, ostale troškove prijevoza, dostave ili poštanskih usluga, ili da se takvi troškovi mogu naplatiti, ako se ne mogu razumno izračunati unaprijed.
5.    Uvjeti plaćanja, uvjeti isporuke robe ili pružanja usluge, vrijeme isporuke robe ili pružanja usluge te, ako je moguće, način rješavanja prigovora potrošača.
6.    Uvjeti, rokovi i postupak za ostvarivanje prava na jednostrani raskid ugovora kao i obrazac za jednostrani raskid ugovora u skladu sa člankom 74. stav 1. ovog zakona, u slučajevima kada to pravo postoji.
7.    Da je potrošač dužan snositi troškove povrata robe u slučaju da iskoristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora iz članka 72. ovoga Zakona
8.    Da potrošač ne može koristiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz članka 72. ovoga zakona u slučajevima kada je to iz članka 79. ovoga zakona, pravo na isključenje, odnosno pretpostavke pod kojima potrošač gubi pravo na jednostrani raskid ugovora. 
9.    Postojanje odgovornosti za materijalne nedostatke.
10.    Usluge ili pomoć ponuđene potrošaču nakon prodaje i uvjete korištenja tih usluga ili pomoći, pod uvjetom da ih pruža trgovac, kao i sva jamstva izdana uz robu ili uslugu.
11.    Odgovarajuća pravila ponašanja za trgovca, kako je definirano u članku 5. Uredbe (EU) stavak 18. ove l.
12.    Trajanje ugovora, ako je ugovor sklopljen na određeno vrijeme, odnosno uvjeti otkaza ili raskida ugovora koji je sklopljen na neodređeno vrijeme ili se automatski produljuje.
13.    Gdje je primjenjivo, funkcionalnost digitalnog sadržaja, uključujući potrebne tehničke zaštitne mjere za takav sadržaj.
14.    Mehanizmi izvansudskog rješavanja sporova, odnosno sustavi naknade štete i kako ih potrošač može koristiti.
Sve navedene obavijesti, odnosno one koje su nužne prema Zakonu o zaštiti potrošača nalaze se u uvjetima kupnje na web stranici Proimmun ( www.proimmun-plus.hr).

bottom of page